Кой може да подаде сигнал за нарушения?
Приканваме всички служители и търговски партньори на FIXIT GRUPPE да подават конкретни и смислени сигнали за нарушения, като разкриват собствената си идентичност. Анонимни сигнали се приемат и обработват само по изключение.
Какви нарушения трябва да бъдат съобщавани?
Важно е да бъдат съобщавани само действия, които сочат наказуемо деяние (напр. кражба, измама, корупция, тормоз) или системни нарушения на правото, законите или на вътрешнофирмените правила. При явна злоупотреба с информационната платформа за сигнали във връзка с нарушения (напр. за безпредметни обвинения, клевета) FIXIT GRUPPE си запазва правото да предприеме правни действия или дисциплинарни мерки срещу подателя на сигнала.
Поверителност и защита на данните
Постъпващите сигнали се приемат и обработват само от длъжностното лице на FIXIT GRUPPE, отговарящо за спазването на законовите и вътрешнофирмените норми, правила и изисквания, и се третират строго поверително. Комуникацията между длъжностното лице, отговарящо за спазването на законовите и вътрешнофирмените норми, правила и изисквания, и подателя на сигнала става чрез защитени съобщения по електронна поща. По всяко време се гарантира защитата на подателя на сигнала от дискриминиращи или дисциплинарни мерки. При нужда необходимите лични данни и информация могат да бъдат предадени на полицията и/или на други разследващи органи или институции. Събраните (лични) данни се съхраняват само в рамките на законовите срокове и се изтриват съгласно законовите разпоредби за опазване на личните данни. Събирането на данните се извършва доброволно и подателят на сигнала по всяко време и с незабавно действие може да оттегли съгласието си за това. С цел прозрачното разследване на случая и намиране на ефикасно решение е необходимо подателят на сигнала да разкрие идентичността си. Анонимни сигнали се приемат и обработват само по изключение.