Признанието е за най-добра препоръка в областта на топлоизолационните материали
RÖFIX отдавна се причислява към най-популярните марки в областта на "топлоизолирането". В допълнение към тази репутация, годишното проучване и анализ на марките, проведено от Института за пазарни проучвания в Линц - Австрия, изведе марката на лидерското място и RÖFIX получи Наградата за качество 2020. Сред интервюираните потребители са такива на стоки и услуги от секторите: дом, покупка, ремонт и обновяване на жилища.
Наградата за качество на пазара се присъжда на най-добрите марки в Австрия. В допълнение към тазгодишното проучване на пазара по темата "топлоизолационни материали", RÖFIX спечели награда за Марка с най-добри препоръки. Производителят на строителни материали, започнал работа преди над 130 години от малка тухларна и варница в Рьотис - Австрия, предлага на своите клиенти продукти от богато портфолио, подчинени на три ключови философии на бранда: производителност (ключови характеристики), движеща сила (марка) и устойчивост (корпоративна социална отговорност).
Различни марки в строителната индустрия се оценяват въз основа на 12 подкатегории. Измерват се параметри като информираност, харесване, лоялност към марката, устойчивост или доверие към марката от страна на клиентите. От гледна точка на изследваната целева група, RÖFIX категорично печели точки със своите топлоизолационни материали и преди всичко с тяхната лекота на използване и високо качество. Компанията е убедителна в класацията и по отношение на симпатия и иновации. Голям брой от анкетираните също са заявили, че имат силна връзка с производителя на строителни материали и че имат високо ниво на доверие в неговите изолационни продукти. Общата оценка показва, че RÖFIX е постигнал най-висок процент препоръки в областта на топлоизолационните материали. „Много съм горд, че получихме тази награда измежду толкова големи марки в строителната индустрия. Ние обаче сме особено доволни от отличните оценки на потребителите. Те ни показват, че сме на прав път с нашето качество на продукта и иновациите, в които непрекъснато инвестираме от години, както и с първокласното обслужване на нашите служители ”, казва Дирк Зумбансен, главен изпълнителен директор на RÖFIX Австрия.
Пазарната анкета към потребителите е важна част от проучването „Топлоизолационни материали“ и се провежда редовно от Linzer Market-Institut. Като част от представителното проучване на 800 души от областите на строителството на къщи, покупката, обновяването, частичното и цялостното обновяване се анализират стойностите на осведомеността и имиджа на съответните доставчици в строителната индустрия.
Източник или автор на изследването: market Marktforschungs Gesellschaft m.b.H. и Co KG